reklama

Zo života muža, či skôr zo života s mužom...

Ako som už niekoľkokrát spomínala, ešte som na svete len relatívne krátko, ale stihla som toho dosť. Možno preto, alebo aj z hociakého iného dôvodu mám pocit, že keď raz budem chcieť ísť do púšte, do krutých mrazov a vo vrecku budem mať len jednu omrvinku z piškóty, prežijem. Nie som skaut, ani McGiver, proste dennodenne sa ocitám po boku muža (odteraz Bubo, pretože jednak je slovo muž veľmi oficiálne a jednak svojho Buba považujem skôr za veľké mimino). Takže každý deň sa ocitám po boku Buba, a každý deň si vravím: Keď už som prežila toto, prežijem asi všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Bubo je síce človek za všetky prachy, ale poznáte ten pocit, keď máte chuť zobrať do rúk veľký vankúš, nadoraz plný peria a priložiť ho niekomu na tvár... Proste, stáva sa to, keď ma moje zlato permanentne štve. Ako napríklad včera. Musím vám to rozpovedať, lebo si jednak myslím, že nie som jediná, kto svojho priateľa "ľúbi na smrť" a jednak čakám, že sa prestanem rozčuľovať z toho, aká sa cítim hlupučká, keď mi veci trhá z rúk, len aby čosi urobil po svojom a nakoniec to urobí v podstate rovnako ako som to chcela urobiť ja.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže: prvá vývrtka nastala asi okolo obeda, keď ma moje zlato oboznámilo s tým, že má doma staré akvárko. Len podotýkam, že deň predtým som musela celé poobedie chodiť do susedov s tým, že Bubko kúpil rybičky a nemá ich kam dať a že keď už sused zrušil svoj akvaristický obchod, určite sa tam nájde nejaké za dobrú cenu. Zlatý sused nám nakoniec dal veľké akvárko, s filtrom a domčekom pre rybičky, celkom zadarmo. Otázka PREČO ASI? je celkom zbytočná. No neudrite ho.... (samozrejme, že som ho neudrela, len som na to mala chuť.)

Vývrtka číslo dva bola naša pešicesta do mesta. Nechodíme peši do mesta často, ale išli sme pre auto. Taká cesta vie byť zábavná. Až kým nenavrhnete : "Poď zlato, ideme cez prechod". Mám takú zásadu, že na vysokofrekventovanej ceste používam iba prechody pre chodcov. Viete, keď vás auto prejde na prechode, je na vine vodič a spomínané auto. Keď vás niekto prejde mimo prechodu, ste si na vine sami a či už ste poistení, alebo nie, môžete len plakať. Lenže moje Bubo mi na to vraví: " Tam nie je chodník, museli by sme ísť ako husi za sebou, pôjdeme na druhú stranu inde". Okay, veď ho nechám, nevadí, že inde už prechod nie je... Potom Bubko celú cestu frfľal, ako si nič nenechám vysvetliť, tak som ukázala na billboard reklamujúci matrace a vravím: "Pozri, aké pekné bábo!" Bubo si asi uvedomil, že ho buď nepočúvam, alebo už nemám chuť ho počúvať a spýtal sa, či je streda, alebo štvrtok. Prišli sme k miestu, kde sme mali podľa plánu prejsť na druhú stranu. Zrazu sa vyrútili z oboch strán autá a my sme desať minút...NEKECÁM, 10minút čakali, kým sa premávka umúdri a niekto nás pustí. Musím sa priznať, že som bola dosť podráždená... Potom ma ešte viac podráždil cyklista a hneď po ňom motorkár, pretože išli po chodníku a my sme sa im nevyše museli uhýbať. Len čo som sa ukľudnila, Bubovi volal jeho najlepší kamarát. Inak v pohode človek, len občas aj jemu prepne. Ale o to by nešlo. Len som si vypočula krátky rozhovor a potom Bubov záchvat smiechu nápadne pripomínajúci silnú štikútku. Bola mi už aj zima a chcelo sa mi spať, len som tak išla. A pritom počúvala o novej zvukovej karte ktorá je už fakt iná pecka kámo a podobne. Cestou späť sme si kúpili pombeary a doma sme aj cocacolou sadli za internet. O jedenástej ma Bubo uložil do postele. A predtým mi pomohol pohľadať pyžamo. To bolo fajn:)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zhrnula by som to asi takto: S našimi druhými polovičkami je to o držku. Chce to veľa sebaovládania, aby sme neschytili vankúš... ale ja ho mám aj tak rada. Aj keď ma štve. A možno si raz prečítate o mne, ako štvem svojho priateľa tým, že si nikdy nič nenechám vysvetliť:) Ale keď som už prežila toto, prežijem asi všetko:)

Nina Kvasňovská

Nina Kvasňovská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som taka mladina este.. nepoznam sice vela mojich rovesnikov ktori by citali SME ale ja ich sem hadam dotiahnem:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu