reklama

O mame, pre mamu...

Blíži sa deň matiek a ja ležím v posteli (mala by som ležať, ale teraz píšem toto..neboj mami som dobre pozakrývaná). Keďže som chorá, zrejme nebudem mať ako ísť do mesta kúpiť kvety. Ale chcela by som to mame vynahradiť, hoci viem, že jej o kvety nejde... Aj Elán spieva- Tak ešte jedna pieseň o mame. Tej dáme, ktorú strašne poznáme. O mame, ktorú doživotne ľúbiš a predsa jej máš občas plné zuby.

Písmo: A- | A+

Tak mami, vieš, že ja nie som na dlhosiahle rečnenie... teda som, ale sama dobre vieš, že vačšinou sa moje najdlhšie debaty týkajú najvačších hlúpostí. Tak budem stručná, ale úprimná.

Chcem Ti len poďakovať... Za to, že si to so mnou nevzdala, za to, že si ma nakoniec predsa len nechala vyriešiť si svoje problémy. Veľa vecí ma to naučilo. Ďakujem, že si si nezmenila pinkód na karte do bankomatu po tom, ako si ma poslala vybrať peniaze. Vážim si, že mi dôveruješ. Ďakujem, že si za mnou bola každý deň v nemocnici a že ma chodíš prikrývať, keď mám horúčku. Ďakujem, že varíš s láskou, aj keď niekedy to asi prenežieš alebo čo. Ďakujem, že sa staráš, aby sme sa mali dobre, aj keď to znamená skoré vstávanie a neskorý príchod z rodoty. Ďakujem, že máš rada Mirka a že si bola pri mne vždy, keď som bola z lásky sklamaná. Ďakujem, že si pretrpela obdobie hádok a už nevyťahuješ staré problémy. Ďakujem, že sa ma zastávaš, keď do mňa ostatní rýpu. Ďakujem, že mi ukazuješ staré fotky a neustále vzdycháš, že si ma len pred chvíľou doniesla z pôrodnice. Aj keď mi to občas lezie na nervy:) 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďakujem, že som, ale hlavne za to, že si.

Prajem Ti ku dňu matiek všetko najlepšie, veľa zdravia, šťastia a aby Ťa všetci ľúbili aspoň z polovice tak, ako ja...

Nina Kvasňovská

Nina Kvasňovská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som taka mladina este.. nepoznam sice vela mojich rovesnikov ktori by citali SME ale ja ich sem hadam dotiahnem:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu