reklama

Prečo Ťa ľúbim...?

Každý človek potrebuje niekoho, na koho sa môže spoľahnúť, kto mu podá pomocnú ruku, keď prídu problémy, niekoho o koho si môže kedykoľvek oprieť hlavu a vyplakať sa mu na ramene. Niekoho, kto by mu rozumel bez toho aby niečo povedal a niekoho, kto sa k nemu každý deň privinie a povie: Mám ťa rád...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ľúbim ťa, pretože ma bez reptania a s veľkou láskou ukladáš večer o deviatej do postele, aj keď som s tebou mohla byť do jedenástej.

Pretože ma podporuješ v tom, čo robím rada a si na mňa hrdý, keď sa mi podarí hociaká maličkosť.

Pretože si sem-tam odložíš papuče do chodby aj celkom sám.

Pretože opravuješ veci, ktoré pokazím. (Naozaj to nerobím naschvál..)

Pretože mi spravíš špagety vždy, keď mám na ne chuť, alebo keď som hladná.

Pretože so mnou vždy pozeráš filmy, ktoré by si si bez donútenia nikdy nepozrel a nakoniec sa Ti páčia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pretože si dojatý zakaždým keď Ti niečo dám, nech je to akákoľvek hlúposť.

Pretože ma občas počúvaš aj bez toho, aby si si z ruky spravil srnku a napodobňoval ma.

Pretože ma každý deň hladkáš a keď ma stretneš v škole na chodbe, dáš mi pusu bez ohľadu na to, či ide profesor, alebo nie.

Pretože ma nútiš do vecí, ktoré sa mi nechce robiť a nakoniec som rada, že som ich robila.

Pretože viem, že by si so mnou išiel aj na kraj sveta, keby sme mali peniaze na benzín.

Pretože si zatiaľ vyskúšal zjesť všetko, čo som sa kedy pokúsila uvariť.

Pretože si sa naučil mať rád môjho obrovského, ufúľaného chlpatého, slintajúceho psa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pretože sa ma pýtaš na môj názor a občas ho dokonca považuješ za prijateľný:)

Pretože so mnou robíš všetky bláznivé veci na ktoré mám práve náladu.

Pretože si presne taký, aký si...

---Veľmi sa nad týmto nezamýšľajte. Niektoré z týchto vecí pochopí len Bubo......Chcem si týmto článkom pogratulovať k tomu, že mám vo svojom živote takého skvelého človeka, ktorý je mojou druhou polovičkou.Bubko, tento úbohý zlomok dôvodov som spísala len pre prípad, že by si sa niekdy chcel opýtať, prečo ťa ľúbim... :)))) luuuuuu

Nina Kvasňovská

Nina Kvasňovská

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som taka mladina este.. nepoznam sice vela mojich rovesnikov ktori by citali SME ale ja ich sem hadam dotiahnem:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu